Post by eqlegmortturre on Mar 9, 2022 20:33:07 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Delitoon Webtoon/Manga en ligne ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Delitoon Webtoon/Manga en ligne IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel tokens ▞▞▞
▞▞▞ Delitoon Webtoon/Manga en ligne 2022 version ▞▞▞
Engelse ondertitel alstublieft
Ik ben dol op deze app en de manga's erop zijn geweldig! Maar, enige nadeel, na een bepaalde aflevering kun je je vrijetijdskaarten niet meer gebruiken en moet je betalen. Ik vind het niet erg om 3 dagen op een hoofdstuk te wachten, maar ik vind dat 4€ betalen voor 6 hoofdstukken veel te veel is. Ik ben aan een serie begonnen, maar heb hem nooit kunnen afmaken omdat je na hoofdstuk 45 moest betalen. Ook als je een hoofdstuk met een ticket hebt ontgrendeld, wordt het na 3 dagen gesloten, wat ik vervelend vind, aangezien ik 3 dagen heb gewacht om het te openen. Hou echter van de manga's.
Maak een Engelse vertaling
Delitoon Webtoon/Manga en ligne Hiburan frga
Wie kan ich die Sprache auf Deutsch wechseln?C bien mais c pas gratuit comme webtoon
Het aanvragen van een betalingsregeling is mogelijk voor het betalen van een abonnement op een abonnement voor de betaling van een betalingsherinnering voor de samenloop van de website
ik hou van het kunstwerk!! maar ik hoop dat je het in het Engels kunt vertalen ik wacht erop ~~~
Zei dat mijn e-mail ongeldig was
Blijft crashen als ik me wil aanmelden / inloggen of als ik de taal naar Duits wil veranderen.
Het ergste is dat je weigert een Engelse vertaling toe te voegen. Zo'n verspilling van mijn tijd, dus dit is stom. Je zou deze strip niet moeten maken als je Engelse mensen zo verdomd slecht haat. lafaard
Ik bedoel, de verhalen zijn geweldig. Ik heb Frans gehad op de middelbare school, maar alleen tot niveau 3. Dus ik kan een beetje de essentie begrijpen van wat ze zeggen, maar ik ben een maar roestig na 2 jaar dat ik het niet meer studeer. Sommige verhalen, zoals Voorbestemd om een keizerlijke Dr. Elise te zijn, zijn in het Engels vertaald te vinden op Tappy toons. Het is gewoon dat ik denk dat Frans het origineel is.
De verhalen zijn interessant, maar ik moet betalen om het hele verhaal te kunnen lezen.
Ik zal het eerste deel van mijn commentaar in het Engels schrijven, zodat mensen misschien begrijpen dat het een FRANS bedrijf is met alleen de rechten voor de FRANSE versies. Rechten, dat wil zeggen betalen voor hoofdstukken en de auteurs helpen. Ga op zoek naar een Engels bedrijf met de rechten voor de Engelse versies. Dat is het. Sinon, super application, facile à utiliser en avec une belle variété de titres.
Het is zoooo goed om tweetalig te zijn.
Bonne appli, seule problème c'est qu'une partie des scan reste noir mais avec les bulles, voir ne charge pas du tout.
Ik hield echt van de verhalen, maar te veel voorwaarden en abonnementen om andere verhalen te ontgrendelen, ik verwijder het helaas
Je trouve dommage le fait de payer alors qu'il y a pleins de sites et d'autres applis gratuites.
Ik hou eerlijk gezegd niet van anime-dingen, maar ik hou echt van de afbeeldingen en verhalen van deze app, ik ben pas met twee verhalen begonnen en ben er al dol op! Ik spreek zowel Engels als Frans en ik vind Engels beter dan Frans, maar ik vind het niet erg omdat ik het moet verbeter toch mijn frans. Het enige lastige is dat je moet betalen, nu weet ik niet of het net als Webtoon is waar je op de afleveringen kunt wachten, maar ik begon een verhaal en kon alleen lezen tot ep.4 TT Ik wil echt ga door maar ik kan niet betalen
Nul il faut payer pour en lire il nous donne 3 épisode de chaque Gratis webtoon en après faut payer pour la suite !!
Delitoon Webtoon/Manga en ligne გართობა tyq
Kun je de app in het Engels maken Voor mensen die er geen probleem mee hebben dat strips in een andere taal zijn zoals ik
Je suis la seule qui l'a installé uniquement pour lire bj Alex ?
❤🔥❤🔥
Moet altijd worden bijgewerkt, het is als de derde keer in twee weken
Ik heb het een ster gegeven omdat het niet beschikbaar is in het Engels
Het is geweldig, echt cool, ik waardeer het echt dat deze app in het Frans is. Voor degenen die klagen ... neem gewoon een webtoon, het is hetzelfde, maar in het Engels.
Gebruik uw vrije tijd voor een serie. L'application ne fonctionne pas. Ce n'est que du noir jusqu'à la dernière pagina. J'ai herstart mon téléphone, supprimé l'application , le site web m'envoie à l'appli. Aucune serie ne fonctionne. Je suis très déçue, cela fait longtemps que j'utilise cette appli
Het is in het Frans, er is geen manier om de taal te veranderen en je moet echt geld betalen na het lezen van 3 hoofdstukken. Lees gewoon manga/manhwa/manhua op MangaRead of MangaZone
Big win slots קזינו nec
Ik ben zo dankbaar dat ik dit heb gevonden en dat je dit hebt gemaakt! Mijn Frans is niet zo goed, maar ik wil verbeteren en ooit mijn eigen Franse strip maken💕💕🤗🤗. Nu kan ik Franse strips lezen in de Franse les zonder in de problemen te komen lol. Wees ook voorop in de klas😎. Het is nogal triest om de beoordelingen te zien die zeggen dat ze het naar het Engels moeten vertalen. Deze app is gelezen strips in het Frans🤔😒 Begrijp dat goed.🧡💚
Bonjour, een parler avec d'autres personnes et on aimerai énormement avoir un mode nocturne/obscure sur cette application, la dernière mise à jour, plus blanche que d'habitude nous y a vraiment fait penser (yeux explosés le soir). Merci d'avoir lu mon bericht, bonne vervolg ♡
Les livre son trop bien je vous remerssi pour vo livre.
In plaats van ons te laten betalen om meer hoofdstukken te lezen, zouden ze gewoon advertenties moeten toevoegen, want eerlijk gezegd wil niemand betalen. Maar verder vond ik het concept geweldig.
Kan de app niet installeren. Vele malen geprobeerd maar nog steeds niet.
j'aime beaucoup vos manga dispo, merci pour votre travail . Een ander kenmerk van deze extrêmement appréciée: un petit check sur les epidoses deja lus pour savoir ou on en est. c'est compliqué de se rappeler pour le free time surtout et cela donne le sentiment de se faire avoir lorsque je prendlé 2fois d'est. pour le mme épisode. Surtour que je paye deja pour bcp de manga donc le freetime est apprécié sans cette fonctionnalité. Merci