Post by eqlegmortturre on Mar 9, 2022 20:42:47 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ DemonSouls (Action RPG) ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DemonSouls (Action RPG) IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer punten ▞▞▞
▞▞▞ DemonSouls (Action RPG) 2022 version ▞▞▞
Ik ben gestorven toen ik met demonen vocht en er verscheen een menu met winkel en hoofdscherm. Ik heb wat genezingsdrankjes gekocht, maar ik kan niet genezen en blijf spelen help me
zoveel advertenties kunnen het niet afspelen
*zucht*.. blokkeert het pad van het zwaard mijn weg? Ik heb het monster al gedood en toch is het nog steeds niet open?!
Het is klote
ik vind het spel leuk, maar.. ik vind het super leuk. en ik heb het niet afgemaakt. HET BELANGRIJKSTE PROBLEEM IS. als ik midden in het spel zit. het crasht altijd. als ik het altijd speel, crasht het altijd in het midden van het spel. hoe ik veronderstel dat ik van het spel moet genieten als het spel altijd crasht. Maak het alsjeblieft. ik wil het spel afmaken. alsjeblieft alsjeblieft..
Dit spel is geweldig! Maar het punt is dat het altijd eerst verbonden moet zijn met Google Play voordat je doorgaat naar het echte spel.... Het is te irritant en het duurt even, zelfs mijn verbinding is sterk....
Goed genoeg
Graphics en muziek zijn veel beter dan verwacht. Wat nog belangrijker is, het schrijven is heel plezierig. Het spel faalt echter op technisch vlak. De menu's, bedieningselementen en online functies hebben werk nodig, naast bugs die het spel breken. -Inloggen is buggy en traag. Je zou denken dat Google Games stabiliteit zou betekenen. Nee. Ik kan ook NIET inloggen en doorgaan op een ander apparaat. Dit is absurd als het een online game met een account is. Dit soort functie is vereist. -De menu's zijn onhandig en hebben op zijn minst geluiden nodig om te helpen identificeren waar je op hebt getikt. De lay-out *heeft* werk nodig. -Er zijn bugs die het spel vergrendelen en als je er in de buurt van hebt opgeslagen, ben je helemaal genaaid. Maak meerdere of automatische saves om dit te voorkomen. Of spaar punten zoals steden of kerkers waar je opnieuw kunt beginnen. Of schakel het opslaan uit tot bepaalde tijden. Iets. -Ik weet dat dit onmogelijk is om te vragen, maar stop alsjeblieft voor de liefde van God met het eisen van een internetverbinding voor elk klein ding. Je verspilt gewoon bandbreedte. Ik zou betalen om het spel te downloaden en het af en toe online te laten gaan als dat nodig is. De rest van de problemen zijn minder kritisch. Ik kan leven met wankele besturing, maar ik kan geen spel met fouten spelen, ook al ziet het er mooi uit en klinkt het mooi.
Elke keer dat ik dit open, moet het inloggen en het duurt even om te ondertekenen. Ik wou dat je het gewoon op een automatische aanmelding kon zetten, zodat ik het kon spelen zonder te wachten om in te loggen
dit spel is zwak..het verhaal was zo lang, kun je niet bedenken hoe je het kort moet maken of hoe je het moet samenvatten??? dacht je dat ook?
Waarom heb ik geprobeerd het spel te spelen, maar het vraagt me om een nieuw Google Play-account te maken?
Als het te moeilijk is & oneerlijk tegenover de speler die niet vermakelijk is!!!
Zo'n geweldig leuk spel, ik vind het geweldig
Er is een fout. Als je dezelfde demon uitrust op dezelfde sleuf, verlies je hem. Ik was aan het rommelen met het demonenmenu en nu ben ik alle starterdemonen kwijt Ook moeten de itembeschrijvingen stoppen met automatisch naar beneden scrollen. Ik moet naar boven scrollen om te lezen
dit spel zou auteursrechtelijk beschermd moeten zijn vanwege de naam, From soft bezit die naam.
Ik hou echt van het spel als je eenmaal voorbij al het gepraat bent. Ik hou er niet van om de paar minuten dat het scherm beslaat en wil je naar het hoofdmenu brengen, alles wat het doet, het speelt een video af, dan kun je opnieuw beginnen, maar je verliest alles wat niet is opgeslagen op het moment dat je weggaat, wat rot is . Misschien pauzeer je het spel en speel je de video af, zodat je niet verliest wat je hebt gedaan tussen het opslaan. Slechts een suggestie.
afgezien van de stomme hoeveelheden onnodige dialogen, mist het spel controllerondersteuning waar dit soort spel geschikt voor is
Dit spel is geweldig😚
Ik hou van en alles behalve in de stad van schaduwen (ik denk dat het heet) het glitched en ik kan nu niet vechten tegen de 3 demon slayers. Plz repareer ziek tarief 5 als u dat doet.
Kan het spel niet eens starten..: (
Wanneer ik dit spel speel, raak ik de startknop aan en deze blijft hangen, maar ik blijf erop drukken, maar hij zit nog steeds vast
Waarom heeft het internet nodig, vertel me alsjeblieft waarom, want dat maakt me gek
Het is een geweldig spel, maar ik kan mijn spel niet opslaan via het schijfpictogram...
Ik vind het geweldig, bedankt dev team 👍
Vijf keer kreeg ik een hoog niveau om het opnieuw te laten opstarten. Pos.
Lag en te veel toevoegen
DemonSouls (Action RPG) Fabularne gnvi
Het spel is tot nu toe erg leuk. De manier waarop je zijmissies inlevert, is echter een probleem. Ik kan de tweede beschikbare niet inleveren omdat hij me steeds weer vraagt of ik wat stenen voor hem kan verzamelen. Hij vraagt om 10 (ik heb 20).
Ik heb dit spel gespeeld totdat het eindigde, daarna zal dit spel weer van voren af aan beginnen, maar met je laatste statistieken. Dus ik verwijder deze game, maar deze game is tenslotte niet zo slecht als je niets te spelen hebt, je zou deze game kunnen proberen
Best leuk
Ik heb zojuist £ 2,29 uitgegeven aan 50 zielenstenen en ze verschijnen niet in mijn spel, waarom?? Probeer je me op te lichten?? Ik wil mijn geld terug!! Dit wordt diefstal genoemd.
Het zou beter zijn als een optie, niet als een geforceerde functie
Er is een bug in Black Smith Quest, ik kan niet naar het oosten gaan om de drakenschaal te krijgen
Wat is er aan de hand, waarom beweegt hij niet als ik tien keer op de richtingsknop druk?
DemonSouls (Action RPG) Hry na hrdinov uxzi
Ik ben momenteel bezig met een zijmissie op Crimson Field om de vogel te doden, maar de vogel is nergens te vinden!!!! Nu kan ik niet terug naar de stad omdat de barrière daar is
Parangmanamis tamis
Nee, speel dit niet, tenzij je de tijdmachine terug wilt nemen naar 1989, misschien komen de jaren negentig op Ik dacht dat we de f****** 1990b**** s*** wat kwijt waren de hel is hier aan de hand dat is een stuk stront stuk stront kom op man we zijn in het jaar 2016 niet 1989 oke nu wil je dit niet spelen geen wonder dat het maar honderdduizend zijn ze proberen het gewoon om snel geld te verdienen, verspil je tijd niet
The Matching Dead Hjernetrim yiwu
De slechtste wedstrijd ooit...
Dit was zo'n goed spel totdat je de tsunami-zoektocht bereikt, die plaatsvindt nadat je de Miracle Man hebt gevonden. Dit is vrij vroeg in het spel. Het baasmonster is weerzinwekkend sterk voor de zoektocht. Niet alleen dat, het VERVEELTIGT het nadat je de eerste Ent tot halve gezondheid hebt gekregen. Wat ik ook doe, ik kan de Ents niet verslaan. Ik kan zelfs niet regelmatig mijn wapens upgraden om me sterker te maken. Eén upgrade kost vijf demonenzielen als je EEN zelden vechtdemonen laat vallen. Helaas verwijderd omdat het onmogelijk is.
Totale rip, je kunt toch niet krijgen wat je nodig hebt, behalve door ze met echt geld te kopen, en het geld dat je verdient is waardeloos behalve het bijvullen van je HP & parlementslid.
Ik heb soulstone gekocht, maar nadat ik het spel opnieuw heb gelanceerd, zijn de soulstones verdwenen